تولید اسید سولفوریک :

خرید اسید سولفوریک به عنوان پرمصرف ترین اسید تولیدی در جهان است که نزدیک به 1 میلیون تن از آن در دنیا تولید میگردد . تولید اسید سولفوریک طی فرآیندی از ترکیب گوگرد تولید می شود .

نحوه خرید اسید سولفوریک :

مهمترین دغدغه ای که بیشتر خریداران امروز با آن مواجه هستند تهیه سریع با کیفغیت و ارزان این ماده شیمیایی ارزشمند است ، که با نام های دیگری چون جوهر گورگد ، جوهر اسید ، اسید باطری و اسید کشاورزی نیز شناخته می شود. لذا این مهم شرکت بزرگ اسیدیران را برآن داشت تا با تهیه و عرضه اسید سولفوریک 98 % خالص ، باکیفیت و با کمترین قیمت موجب رضایت مشتریان خود را فراهم سازد . این شرکت توانایی عرضه اسید سولفوریک به صورت کالن های 20 لیتری ، 25 لیتری ، تانکر های پشت نیسانی 2 تنی و تانکر های 25 تنی را دارا می باشد .همچنین این شرکت جهت رفاه شما عزیزان توانایی پرکردن ظروف مشتریان را دارد تا نیازی به خرید مجدد طروف نبتاشد . همچنین این شرکت هیچ گونه مبلغی تحت عنوان انبارداری و بارگیری از شمتریان نخواهد گرفت .

کیفیت و قیمت اسید سولفوریک :

تولید اسید سولفوریک توسط کارخانجات در اقصی نقاط کشور انجام میگیرد . و لیکن به دلیل ارائه 25 تنی کارخانجات کشاورزان و کارگاه های  کوچک و گاها بزرگ توانایی خرید این مقدار از اسید را ندارد . و مجبور به خرید از بازار با قیمت های نجومی هستند .این شرکت با توجه به خرید اسید سولفوریک 98 % به صورت حواله های 1000 تنی و با قیمت پایین توانایی ارائه این اسید را با قیمت های بسیار کمتر از بازار و در دو نقطه از کشور یعنی تهران و تبریز را دارد . کیفیت این محصول اسید سولفوریک پتروشیمی بندرامام نیز توسط این شرکت تا یکس ال از فروش تضمین برگشت جنس شده و در صورت نارضایتی با تقبل هزینه حمل برگشت خواهد شد .

صنایع مصرف کننده اسید سولفوریک :

این اسید بیشتر در صنایع تولید سولفات آلومینیوم ، سولفات مس ، کارخنجات تولید روی ، زینک و تولید آب باطری و سایر صنایع کاربرد دارد . جهت استعلام قیمت اسید سولفوریک و یا خرید حواله اسید سولفوریک تماس بگیرید .

جهت سفارش و خرید اسید سولفوریک تماس بگیرید :

اطلاعات تماس با شرکت بزرگ اسیدیران :

تلفن های تماس :

مهندس سعید داداش زاده :            09146169367

مهندس فرهاد داداش زاده :            09148304472

مهندس اقدم :                             09142354052

آدرس شرکت :

دفتر تهران : جاده قدیم – شصت متری امام حسین – شصت متری شورآباد

دفتر تبریز : نرسیده به شهرک رجایی – جنب شرکت گاز – بر اتوبان اصلی

انبار تبریز : جاده آذرشهر – نرسیده به شهرک رجایی – کوی صنعتی شجره